Marketing polityczny. Przemiany wizerunku politycznego Aleksandra Kwaśniewskiego
Data: 16-08-2013 o godz. 21:50:30
Temat: Politologia


praca została oceniona na 5 ma bardzo mały współczynnik plagiatu

Spis treści
Wstęp 2
Rozdział I
Istota marketingu politycznego 4
1.1. Definicja i znaczenie pojęcia marketing 4
1.2. Rozwój marketingu politycznego 8
1.3. Pojęcie i koncepcje wizerunku politycznego 15
Rozdział II
Kreacja wizerunku politycznego Aleksandra Kwaśniewskiego w płaszczyźnie medialnej podczas kampanii wyborczych w latach: 1995, 2000 31
2.1. Strategia wyborcza Aleksandra Kwaśniewskiego w obu kampaniach 31
2.2. Slogany wyborcze w kampaniach Aleksandra Kwaśniewskiego 41
2.3. Reklama polityczna podczas obu kampanii prezydenckich Aleksandra Kwaśniewskiego 44
2.4. Telewizyjne debaty 52
Rozdział III
Kreacja wizerunku politycznego Aleksandra Kwaśniew¬skiego na płasz¬czyźnie społecznej w obu kampaniach 59
3.1. Bezpośrednie spotkania z wyborcami 59
3.2. Rola Jolanty Kwaśniewskiej w tworzeniu pozytywnego wize¬runku Alek-sandra Kwaśniewskiego 63
3.3.Opinia publiczna o Aleksandrze Kwaśniewskim 71
Zakończenie 86
Bibliografia 88
Załączniki 93





Artykuł pochodzi ze strony prace dyplomowe i inne prace na studia dyplomowe
http://dyplom.com.pl

Adres tego artykułu to:
http://dyplom.com.pl/modules.php?name=News&file=article&sid=793