Menu
Szukaj


Podobne serwisy
Starsze prace
23-01-2013
· Rola i zadania Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego w świetle obowiązującego praw
15-01-2013
· Badanie bezpośredniego utleniania metanu do metanolu
09-01-2013
· Środowisko rodzinne dzieci nadpobudliwych psychoruchowo na przykładzie rodzin...
02-01-2013
· Etyka i społeczna odpowiedzialność biznesu
31-12-2012
· Kampania reklamowa w internecie na przykładzie kampanii zamku
· Internetowe sklepy sportowe
· Instrumenty CRM
28-12-2012
· Problematyka własności i finansowania wybranych uzdrowisk nadbałtyckich
27-12-2012
· Nauczyciele wobec dziecka krzywdzonego w szkole
21-12-2012
· Zadania i zasady funkcjonowania straży miejskiej
06-12-2012
· Historia polskiej motoryzacji
03-12-2012
· Amortyzacja jako instrument polityki oddziaływania na wynik przedsiębiorstwa
26-11-2012
· Jak zahamować zmiany klimatyczne bez szkody dla wzrostu gospodarczego
· Monitoring w zarządzaniu oczyszczalnią ścieków
23-11-2012
· Rynek kart płatniczych w Polsce na przykładzie oferty Banku Pekao S.A.
19-11-2012
· Mobbing przykładem zachowań patologicznych w organizacji
· Odszkodowania od firm ubezpieczeniowych dla poszkodowanych w wypadkach komunik.
16-11-2012
· Charakterystyka chorób cywilizacyjnych - przyczyny
· Gospodarka mieszkaniowa w gminie X
15-11-2012
· System wyborczy w Rzeczypospolitej Polskiej
06-11-2012
· Franchising jako najbardziej dynamiczna forma rozwoju gospodarczego
· Etyczne aspekty zarządzania w organizacji
· Działania Unii Europejskiej na rzecz ochrony środowiska
· Dysleksja w koncepcjach psychologiczno-pedagogicznych
05-11-2012
· Obraz Islamu i terrorystów w twórczości Oriany Fallaci
· Analiza możliwości systemów Oracle
02-11-2012
· Amortyzacja składników majątkowych w świetle prawa podatkowego oraz bilansowego
· Strategia rozwoju przedsiębiorstwa a zarządzanie wartością np. PZM VIMEX S.A.
31-10-2012
· Wybrane bariery rozwoju turystyki
29-10-2012
· Organizacja świadczenia opieki zdrowotnej w gminie Rędziny
25-10-2012
· Efektywność szkoleń w opiniach osób bezrobotnych i poszukujących pracy
· Emigracja zarobkowa zagrożeniem dla bezpieczeństwa rodziny polskiej
· Analiza płynności finansowej jako wyznacznik kondycji finansowej np KWK Barborka
24-10-2012
· Kontrola w organizacji
22-10-2012
· Agroturystyka w powiecie cieszyńskim
16-10-2012
· Podstawowe dokumenty sprawozdawczości finansowej przedsiębiorstw
· Diagnostyka w resocjalizacji w warunkach wolnościowych
09-10-2012
· Rola gier i zabaw dydaktycznych w przedszkolu
· Promocja atrakcji turystycznych Hiszpanii
27-09-2012
· Rola położnej w zabiegu cesarskiego cięcia

Starsze prace
Ankieta
Jakie prace Cię interesują?

Prace magisterskie
Prace licencjackie
Prace inżynierskie
Inne prace dyplomowe



Wyniki | Ankiety

Głosów 17809
Marketingowe strategie internetowych usług bankowych na przykładzie Inteligo

Bankowość maGic napisał "Licencjacka, Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych
Praca liczy 76 stron

ROZDZIAŁ I
Pojęcie i znaczenie marketingu w działalności banku
1. Ewolucja marketingu bankowego
1.2. Pojecie i interpretacja marketingu bankowego
1.3. Elementy marketingu - mix
1.4. Rodzaje i znaczenie badań marketingowych w formowaniu strategii
marketingowej banku
1.5. Podstawowe rodzaje strategii marketingowych banku

ROZDZIAŁ II
Marketingowe strategie działalności banku w Internecie i ich elementy
2.1 Pojęcie i historia bankowości
internetowej
2.1.1 Historia rozwoju bankowości internetowej na świecie z uwzględnieniem realizowanych strategii
2.1.2 Historia rozwoju bankowości internetowej w Polsce
2.2 Wirtualne produkty bankowe oraz ich rodzaje
2.3 Dystrybucja produktów bankowych za pośrednictwem Internetu
2.4 Promocja produktów bankowych w Internecie

ROZDZIAŁ III
Charakterystyka działalności marketingowej Inteligo
3.1. Miejsce marketingu w działalności Inteligo3.1.1. Początek działalności i rozwój Inteligo3.1.2. Kompozycja instrumentów marketingowych Inteligo
3.2. Rodzaje produktów internetowych oferowanych przez Inteligo3.3. Działania strategiczne podejmowane i realizowane prze Inteligo
3.3.1. Marketingowe strategie usług realizowane przez Inteligo3.3.2. Strategie produktowo - rynkowe podejmowane i realizowane przez Inteligo
3.3.3. Strategie komunikacji marketingowej stosowane przez Inteligo


Zakończenie
Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel
"
Wysłano dnia 15-11-2004 o godz. 14:35:56 przez prace dyplomowe
 
Pokrewne linki
Oceny pracy
Wynik głosowania: 5
Głosów: 1


Poświęć chwilę i oceń tę pracę:

Wyśmienity
Bardzo dobry
Dobry
Przyzwoity
Zły

Opcje
 
 
2004 Portal dla Studentów. All rights reserved