Menu
Szukaj


Podobne serwisy
Starsze prace
26-03-2013
· Partnerstwo wschodnie - relacje UE z Ukrainą
11-03-2013
· Prawo autorskie
28-01-2013
· Aspekty terroryzmu na świecie
23-01-2013
· Rola i zadania Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego w świetle obowiązującego praw
15-01-2013
· Badanie bezpośredniego utleniania metanu do metanolu
09-01-2013
· Środowisko rodzinne dzieci nadpobudliwych psychoruchowo na przykładzie rodzin...
02-01-2013
· Etyka i społeczna odpowiedzialność biznesu
31-12-2012
· Kampania reklamowa w internecie na przykładzie kampanii zamku
· Internetowe sklepy sportowe
· Instrumenty CRM
28-12-2012
· Problematyka własności i finansowania wybranych uzdrowisk nadbałtyckich
27-12-2012
· Nauczyciele wobec dziecka krzywdzonego w szkole
21-12-2012
· Zadania i zasady funkcjonowania straży miejskiej
06-12-2012
· Historia polskiej motoryzacji
03-12-2012
· Amortyzacja jako instrument polityki oddziaływania na wynik przedsiębiorstwa
26-11-2012
· Jak zahamować zmiany klimatyczne bez szkody dla wzrostu gospodarczego
· Monitoring w zarządzaniu oczyszczalnią ścieków
23-11-2012
· Rynek kart płatniczych w Polsce na przykładzie oferty Banku Pekao S.A.
19-11-2012
· Mobbing przykładem zachowań patologicznych w organizacji
· Odszkodowania od firm ubezpieczeniowych dla poszkodowanych w wypadkach komunik.
16-11-2012
· Charakterystyka chorób cywilizacyjnych - przyczyny
· Gospodarka mieszkaniowa w gminie X
15-11-2012
· System wyborczy w Rzeczypospolitej Polskiej
06-11-2012
· Franchising jako najbardziej dynamiczna forma rozwoju gospodarczego
· Etyczne aspekty zarządzania w organizacji
· Działania Unii Europejskiej na rzecz ochrony środowiska
· Dysleksja w koncepcjach psychologiczno-pedagogicznych
05-11-2012
· Obraz Islamu i terrorystów w twórczości Oriany Fallaci
· Analiza możliwości systemów Oracle
02-11-2012
· Amortyzacja składników majątkowych w świetle prawa podatkowego oraz bilansowego
· Strategia rozwoju przedsiębiorstwa a zarządzanie wartością np. PZM VIMEX S.A.
31-10-2012
· Wybrane bariery rozwoju turystyki
29-10-2012
· Organizacja świadczenia opieki zdrowotnej w gminie Rędziny
25-10-2012
· Efektywność szkoleń w opiniach osób bezrobotnych i poszukujących pracy
· Emigracja zarobkowa zagrożeniem dla bezpieczeństwa rodziny polskiej
· Analiza płynności finansowej jako wyznacznik kondycji finansowej np KWK Barborka
24-10-2012
· Kontrola w organizacji
22-10-2012
· Agroturystyka w powiecie cieszyńskim
16-10-2012
· Podstawowe dokumenty sprawozdawczości finansowej przedsiębiorstw
· Diagnostyka w resocjalizacji w warunkach wolnościowych

Starsze prace
Ankieta
Jakie prace Cię interesują?

Prace magisterskie
Prace licencjackie
Prace inżynierskie
Inne prace dyplomowe



Wyniki | Ankiety

Głosów 17809
Zarządzanie jakością usług na przykładzie usług bankowych

Bankowość Anonymous napisał "PRACA DYPLOMOWA INŻYNIERSKA POLITECHNIKA CZĘSTOCHOWSKA WYDZIAŁ ZARZĄDZANIA KIERUNEK: ZARZĄDZANIE I MARKETING SPECJALNOSĆ: ZARZĄDZANIE PRODUKCJĄ I JAKOŚCIĄ

I. WPROWADZENIE 3

II. CHARAKTERYSTYKA ELEMENTÓW JAKOŚCIOWYCH Z UWZGLĘDNIENIEM WYMAGAŃ W ZAKRESIE USŁUG 5
2.1. Podstawowe pojęcia w zakresie jakości w sferze materialnej 5
2.2. Jakość w sferze niematerialnej (jakość usług) 13
2.3. Charakterystyka ogólna podziału usług 24

III. RODZAJE I CHARAKTERYSTYKA USŁUG BANKOWYCH 26
3.1. Rodzaje usług bankowych w teorii i w praktyce 26
3.2. Charakterystyka najważniejszych usług bankowych na przykładzie wybranego oddziału Banku Śląskiego S.A. 35
3.3. Usługi bankowe widziane przez Polaków 53

IV. ELEMENTY JAKOŚCI USŁUG KREDYTOWYCH 60
4.1. Polityka banku w zakresie jakości usług kredytowych 60
4.2. Zakres i nośność oferty produktów kredytowych 63
4.3. Kontakty pracowników kredytowych z klientami 66
4.4. Sprawność obsługi klientów oraz szacunkowa struktura czasu obsługi klienta w Oddziale X 70
4.5. Proces załatwiania wniosku kredytowego – najważniejszy element czasowy i jakościowy obsługi klienta 74
4.6. Mierzalna jakość portfela kredytowego (kredyty nieregularne tj. „złe kredyty” i odpowiadające im rezerwy celowe) 86
4.7. Ocena jakości pracy kredytowej wybranego oddziału X banku 93

V. ZAKOŃCZENIE 98

VI. LITERATURA 102"
Wysłano dnia 02-12-2004 o godz. 09:37:11 przez prace dyplomowe
 
Pokrewne linki
Oceny pracy
Wynik głosowania: 4
Głosów: 1


Poświęć chwilę i oceń tę pracę:

Wyśmienity
Bardzo dobry
Dobry
Przyzwoity
Zły

Opcje
 
 
2004 Portal dla Studentów. All rights reserved