Menu
Szukaj


Podobne serwisy
Starsze prace
23-01-2013
· Rola i zadania Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego w świetle obowiązującego praw
15-01-2013
· Badanie bezpośredniego utleniania metanu do metanolu
09-01-2013
· Środowisko rodzinne dzieci nadpobudliwych psychoruchowo na przykładzie rodzin...
02-01-2013
· Etyka i społeczna odpowiedzialność biznesu
31-12-2012
· Kampania reklamowa w internecie na przykładzie kampanii zamku
· Internetowe sklepy sportowe
· Instrumenty CRM
28-12-2012
· Problematyka własności i finansowania wybranych uzdrowisk nadbałtyckich
27-12-2012
· Nauczyciele wobec dziecka krzywdzonego w szkole
21-12-2012
· Zadania i zasady funkcjonowania straży miejskiej
06-12-2012
· Historia polskiej motoryzacji
03-12-2012
· Amortyzacja jako instrument polityki oddziaływania na wynik przedsiębiorstwa
26-11-2012
· Jak zahamować zmiany klimatyczne bez szkody dla wzrostu gospodarczego
· Monitoring w zarządzaniu oczyszczalnią ścieków
23-11-2012
· Rynek kart płatniczych w Polsce na przykładzie oferty Banku Pekao S.A.
19-11-2012
· Mobbing przykładem zachowań patologicznych w organizacji
· Odszkodowania od firm ubezpieczeniowych dla poszkodowanych w wypadkach komunik.
16-11-2012
· Charakterystyka chorób cywilizacyjnych - przyczyny
· Gospodarka mieszkaniowa w gminie X
15-11-2012
· System wyborczy w Rzeczypospolitej Polskiej
06-11-2012
· Franchising jako najbardziej dynamiczna forma rozwoju gospodarczego
· Etyczne aspekty zarządzania w organizacji
· Działania Unii Europejskiej na rzecz ochrony środowiska
· Dysleksja w koncepcjach psychologiczno-pedagogicznych
05-11-2012
· Obraz Islamu i terrorystów w twórczości Oriany Fallaci
· Analiza możliwości systemów Oracle
02-11-2012
· Amortyzacja składników majątkowych w świetle prawa podatkowego oraz bilansowego
· Strategia rozwoju przedsiębiorstwa a zarządzanie wartością np. PZM VIMEX S.A.
31-10-2012
· Wybrane bariery rozwoju turystyki
29-10-2012
· Organizacja świadczenia opieki zdrowotnej w gminie Rędziny
25-10-2012
· Efektywność szkoleń w opiniach osób bezrobotnych i poszukujących pracy
· Emigracja zarobkowa zagrożeniem dla bezpieczeństwa rodziny polskiej
· Analiza płynności finansowej jako wyznacznik kondycji finansowej np KWK Barborka
24-10-2012
· Kontrola w organizacji
22-10-2012
· Agroturystyka w powiecie cieszyńskim
16-10-2012
· Podstawowe dokumenty sprawozdawczości finansowej przedsiębiorstw
· Diagnostyka w resocjalizacji w warunkach wolnościowych
09-10-2012
· Rola gier i zabaw dydaktycznych w przedszkolu
· Promocja atrakcji turystycznych Hiszpanii
27-09-2012
· Rola położnej w zabiegu cesarskiego cięcia

Starsze prace
Ankieta
Jakie prace Cię interesują?

Prace magisterskie
Prace licencjackie
Prace inżynierskie
Inne prace dyplomowe



Wyniki | Ankiety

Głosów 17809
Dystrybucja produktów jako narzędzie marketingowej działalności przedsiębiorstwa

Marketing Anonymous napisał "Dystrybucja produktów jako narzędzie marketingowej działalności przedsiębiorstwa na rynku chemii na przykładzie XXX S.A. Praca magisterska, Uniwersytet Warszawski.

Wstęp 3

Rozdział I Dystrybucja jako instrument strategii marketingowej - podstawy teoretyczne 5
1.1. Pojęcie strategii i jej elementy 5
1.2. Strategiczna analiza otoczenia 7
1.2.1. Analiza środowiska 8
1.2.2. Analiza konkurencji w branży 9
1.2.3. Analiza grup strategicznych 14
1.3. Podstawowe rodzaje strategii konkurencyjnych 16
1.3.1. Strategia przywództwa w zakresie kosztów 16
1.3.2. Strategia zróżnicowania 18
1.3.3. Strategia koncentracji 20
1.4. Miejsce dystrybucji wśród instrumentów marketingu mix 22 1.5. Rodzaje i funkcje dystrybucji
24

Rozdział II Charakterystyka Polskiego Koncernu Naftowego S.A 33
2.1. Charakterystyka CPN S.A. 33
2.2. Działalność Petrochemii Płock S.A. 37
2.3. Struktura Grupy PKN S.A. 39
Rozdział III Analiza konkurencji Polskiego Koncernu Naftowego 47
3.1. Charakterystyka Rafinerii Gdańskiej S.A. 47
3.2. Analiza koncernów zachodnich 49
3.3. Działalność Rafinerii Południowych 54
3.4. Charakterystyka importu paliw 55

Rozdział IV Dystrybucja jako element przewagi konkurencyjnej PKN 58
4.1. Bazy magazynowe 60
4.2. Stacje patronackie pierwszym kanałem dystrybucji PKN S.A. 61
4.3. Stacje własne - drugim kanałem dystrybucji 63
4.4. Hurtownicy jako główni pośrednicy 64

Podsumowanie 71
Bibliografia 72
Spis tabel i rysunków 74"
Wysłano dnia 06-07-2007 o godz. 15:37:14 przez prace dyplomowe
 
Pokrewne linki
Oceny pracy
Wynik głosowania: 0
Głosów: 0

Poświęć chwilę i oceń tę pracę:

Wyśmienity
Bardzo dobry
Dobry
Przyzwoity
Zły

Opcje
 
 
2004 Portal dla Studentów. All rights reserved